niedziela, 31 sierpnia 2014

Makijaż - Jungle Fever

Witam,

Jeszcze szybki post z propozycją makijażu. Pomyślałam, że może się Wam spodobać. Dawno, dawno temu miałam w zamyśle wykonanie tego makijażu ale jakoś tak zawsze było mi nie po drodze, aż do dziś.


Makijaż jest utrzymany w tonacji różo-brzoskwini ( Inglot 467 i MUG Peach Smoothie ) na wewnętrznym oraz środkowym obszarze ruchomej powieki stopniowo przechodząc w odcienie kawy z mlekiem ( KOBO 117 Caffe Latte ) w załamami oraz ciemnego chłodnego brązu w zewnętrznym kąciku oka ( Inglot 378 ). Dolna powieka to kompozycja dwóch odcieni zieleni. Nieco jaśniejszej ( MUG Sea Mist ) oraz bardzo głębokiej, ciemnej, delikatnie wpadającej w czerń ( MUG Envy ). Wewnętrzny kącik jak zawsze rozjaśniłam jednym z moich ulubionych rozświetlających cieni MUG Shimma Shimma a do konturowania użyłam mojego nowego zakupu a mianowicie pudru do konturowania HD w odcieniu 505 od Inglota.




Oczywiście cały czas jestem w fazie testów cieni z Makeup Geek więc proszę Was o cierpliwość bo recenzja tych cieni na pewno się u mnie pojawi.



I jak zawsze zachęcam do odwiedzenia mojego profilu na Makeup Geek i kliknięcia serduszek jeśli któryś z moich makijaży się Wam spodobał.


Dajcie znać co myślicie o takim zestawieniu kolorystycznym i czy Wam się podoba.

Tym razem to już naprawdę wszystko na dziś.

Do następnego...

Dominika

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...